Vid frågor eller köp av elektronik hänvisar vi till service
Här nedan listas ett antal frågor som kundtjänst kan fråga er om gällande beställning av elektronik. Det kan vara bra att vara förberedd med några detaljer.
Spiskåpor med etikett
Denna är placerad i utrymmet bakom era fettfilter. På denna står det ett ordernummer samt mer information om just er spiskåpa som vi kan komma att fråga efter.
Spiskåpor utan etikett
Saknar ni denna etikett så hjälper det oss mycket ifall ni vet följande:
• Var sitter motorn placerad? Sitter den inbyggd i köksfläkten eller har ni den på vinden/taket eller ute på fasaden?
• Om ni har den på taket/vinden; betjänar denna motor enbart köksfläkten eller betjänar den även våtutrymmen (bad/wc/tvättstuga)?
• Om ni kollar upp i utrymmet bakom era filter och bara ser ett spjäll som man kan öppna och stänga så har ni en köksfläkt anpassad för centralventilation. Vet ni att ni styr en extern motor här också så har ni centralventilation villastyrning. Bor ni i lägenhet och inte styr någon extern motor så har ni centralventilation lägenhet.
• Har ni LED-lampor eller halogenlampor i er spiskåpa? Är ni osäkra så kan ni räkna hur många lampor ni har och även uppge ifall det är stora runda eller runda små lampor. Vi har även modeller med fyrkantiga halogenlampor.
Har ni bild på själva elektroniklådan (finns både i plast & plåt) så kan den säga oss väldigt mycket.
Med vänlig hälsning Fjäråskupans kundtjänst
Telefon : 031-539340
E-post: info@fjaraskupan.se